Vår personalpolitikk skal være forankret i lover og avtaler som regulerer forholdene i arbeidslivet. Videre skal personalpolitikken vår ha en naturlig forankring i et verdigrunnlag som brukes som grunnlag for våre handlinger og beslutninger, med særlig vekt på Høy etisk standard God intern informasjon og deltakelse Respekt for konfidensiell informasjon Høy kompetanse i personvern for alle ansatte og målrettet kompetanseutvikling.
Bred tillit og troverdighet er helt avgjørende for at vi skal kunne nå våre forretnings mål. Vi skal oppnå dette ved å skape og opprettholde en kultur basert på høye etiske standarder slik at ingen kan stille spørsmål ved vår integritet. Både ledere og ansatte har et spesielt ansvar for å sikre at etablerte lover og forskrifter overholdes. Alle har et ansvar for å sette høye etiske standarder i sitt arbeid, både internt i selskapet og med kunder, og dermed skape og opprettholde best mulig tillit til selskapet vårt. Vi respekterer og beskytter personvernet til våre brukere i helsevesenet i samsvar med gjeldende personvernlover og forskrifter. Vi samler inn og behandler bare nødvendig personlig informasjon for å levere tjenestene våre til helsevesenet.
Kvalitet i alle ledd skal være et konkurransefortrinn for oss. Vi vil strebe etter å oppfylle kundens forventninger til kvaliteten på våre tjenester og/eller produkter på alle nivåer. Dette skal prege våre handlinger, holdninger og måten vi utfører arbeidet vårt på. Vi er åpne og transparente om vår praksis for å samle inn, bruke og beskytte personlig informasjon. Vi respekterer brukernes rettigheter i henhold til personvernlovgivningen, inkludert retten til å få tilgang til, korrigere og trekke tilbake samtykke. Alle har et ansvar for å handle slik at både kunder og kolleger opplever vår kvalitet som en positiv merverdi. Våre ansatte og partnere er opplært i personvern praksis og forstår viktigheten av å beskytte personlig informasjon. Vi evaluerer og forbedrer regelmessig vår personvern praksis basert på beste praksis, teknologiske fremskritt og endringer i regelverket.
God intern informasjon er en forutsetning for å kunne levere kvalitet. Bedriftens ledere har et spesielt ansvar for at våre ansatte har tilgang til åpen og relevant informasjon om forhold som er viktige for den enkeltes arbeidssituasjon. Den enkelte medarbeider har også eget ansvar for å søke og finne nødvendig informasjon om sin egen arbeidssituasjon. Alle må aktivt bidra til god kommunikasjon som fremmer et helhetlig syn og skaper motivasjon for beslutninger. Den enkelte har også et spesielt ansvar gjennom sin taushetsplikt både eksternt og internt.
Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt, ikke bekymre deg, vi er her ved din side.
Hepro: + 47 400 044 43
Easymeeting: +47 400 04 887
Vi ser helter
Vi støtter helter